Strona główna » Reklamacje/zwroty

Reklamacje/zwroty

Zgodnie z przepisami masz 14 dni na odstąpienie od zakupu licząc od momentu otrzymania towaru.

Aby zwrócić towar nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia od umowy), jednak taka informacja będzie dla nas bardzo pomocna.

Zwrotu możesz dokonać odsyłając przesyłkę na swój koszt. Obecnie aż do odwołania nie jest możliwe dokonywanie zwrotów osobiście. Wypełnij formularz odstąpienia od zakupu (wzór podany jest w regulaminie) lub własnoręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być w oryginalnym opakowaniu producenta. Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu oraz oryginałem paragonu (lub faktury) odeślij / odwieź na adres wskazany w formularzu.

Ważne

– Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. – Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. – Nie zapomnij dołączyć oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT). – Termin zwrotu płatności może wynieść od 7 DO 14 DNI od otrzymania zwrotu w magazynie sklepu na zasadach odpowiadających przepisom prawa. 

Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem” – nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

– Zwrotowi nie podlegają produkty które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte. Nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
 – Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym tj. spółkom prawa handlowego oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli zakup został dokonany na taką formę działalności.

Uszkodzenia w transporcie.

Wszystkie wychodzące od nas przesyłki są ubezpieczone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy spisać protokół szkody. Kurier ma obowiązek sporządzenia takiego protokołu nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki, jednak warunkiem jest jej rozpakowanie i zgłoszenie uszkodzenia w momencie odbioru. W przypadku otrzymania towaru wadliwego napisz do nas na adres: reklamacje@estgroup.pl W wiadomości należy podać: – Numer zamówienia – Numer listu przewozowego – Zdjęcie uszkodzenia – Skan protokołu szkody – Opis

Błędny produkt/braki w przesyłce

Takie pomyłki raczej nam się nie zdarzają, ale jak to bywa wszystko jest możliwe. Jeżeli przy realizacji Twojego zamówienia doszło do pomyłki napisz do nas na adres: reklamacje@estgrop.pl Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:- Numer zamówienia- Numer listu przewozowego- nr/nazwa brakującej części- Opis

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Jeżeli masz inne pytanie odnośnie reklamacji napisz do nas: reklamacje@estgroup.pl